dijous, 14 d’abril del 2011

Un veí se'n va a seguir la campanya (electoral)

“Aquesta campanya estranya”


Aquest matí, a l’alçar-me, a les set, he volgut saber com anava la precampanya electoral. Així que he eixit al carrer en busca dels candidats. He estat donant voltes al poble però res, no n’he vist cap. Al final, ja mosquejat, he decidit anar per ells i he acudit a l’Ajuntament. Estava tancat. M’esperat a que obriren. Però no m’han rebut, perquè m’han assegurat que estaven reunits. A aquestes hores, ja estan reunits? Els dels tres grups que tenen representació?, he preguntat. I m’han dit que sí. Bé, en realitat, m’han assegurat que encara no havien arribat, però que no ho diguera a ningú.
Així que he optat per anar a buscar-los a casa d’ells. Com sé on viuen uns quants candidats, he anat a cridar-los a la porta. El resultat ha estat decebedor. En uns casos, no m’han obert; en altres, m’han obert i m’han tractat amb caixes destemprades. Inclòs hi ha qui m’ha preguntat l’hora i a correu seguit ha afegit que aquestes no són hores d’anar molestant. 
Aquesta (pre)campanya sembla estranya. S’han amagat els candidats. I vas a buscar-los, i el trauen les excuses més pintoresques i peregrines per no donar la cara i el tracten malament. Estic pensant que hi haurà que idear alguna cosa per traure’ls de casa i que facen campanya electoral. Perquè del contrari, és com si no vingueren eleccions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada