diumenge, 17 d’abril del 2011

Un veí se'n va a seguir la campanya (electoral)


“Ni un extraterrestre”

Com m’han assegurat que els de un partit que es presenta són quasi tots de la Vila i jo els diumenges vaig a missa a Santa Maria, que està en la Vila, doncs quan s’ha acabat l’ofici religiós m’he endinsat pels carrers del barri a veure si veia algun candidat del partit, o el que siga, perquè no tinc gens clar que siga un partit, ja que també diuen que són extraterrestres que han aterrat ací i al saber que hi ha eleccions han decidit participar.
Tenia molts interrogants que plantejar-los perquè me’ls aclariren. Partit de les casetes en la Vila? Són o no són extraterrestres? Quina llengua parlen, perquè el valencià, segons la líder, ET, no el parlen. Com puc comunicar-me amb ells? Per senyes? Jo domine llengües i puc parlar-los en la que siga, com per exemple, el servocroat o el siux, però eixos idiomes ET no sé si els parla. Moltes preguntes tenia perquè ET me les contestara. I tenia més coses, com fer-me una fotografia amb ET i que ET em signara un autògraf “de gent d’ontinyent al veí que va en busca dels candidats”. Però no vaig veure ningú perquè, segurament, se’n haurien anat a la caseta seguint les ordres d’ET. O a donar una volta per l’espai i ara tornen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada