Un èxit que no es cap èxit
La facultat d'un bon comunicador es difondre allò noticiable que es produeix. Solament que aquest no és el cas. Hem agafat la pàgina del setmanari 'Loclar' però la notícia està, també, en la pàgina web de l'Ajuntament d'Ontinyent. Tant un com l'altre han fet una notícia del no-res.
Diu: "La exposición sobre Gomis recibe 300 visitas en los primeros diez días". Solament que al setmanari se li ha oblidat (o per fer-ho encaixar millor, perquè els titulars són els titulars) un "prop de" que sí apareix en la web municipal (http://www.ontinyent.es/va/report/lexposicio-sobre-gomis-rep-300-visitants-als-primers-10-dies-casa-cultura). És a dir, que ni 300 persones. Una simple divisió ix a "prop de" 30 persones per dia. Senzillament, una mitjana baixa i que està en consonància amb una exposició de corfes de fruita i retalls de cartró, per exemple.
L'habilitat de fer notícia d'allò que no és notícia sembla que "els publicistes" de l'Ajuntament d'Ontinyent la tinguen plenament assumida seguint les directrius de "l'expert en comunicació" Ricard Gallego. Però ací pense que sí hi havia alguna cosa destacable, era justament la contrària:
"L'exposició sobre Gomis, que ha costat molts milers d'euros, no rep ni 300 visites en deu dies".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada