divendres, 15 d’abril del 2011

Un veí se'n va a seguir la campanya (electoral)

“Estic indignat”

Estic indignat. Perquè ahir em van dir que el CDL presentava al seu candidat. I que el número u del PSOE feia un acte en que la gent li podia preguntar i ell, fins i tot contestar. Així és que em vaig posar el vestit dels diumenges i me’n vaig anar al centre cultural de Caixa Ontinyent què és el lloc on fan aquest tipus d’actes. Però sorpresa. Estava tancat! Vaig preguntar als que passaven per allí, i ningú sabia res. Doncs serà en la sala Gomis. Me’n vaig anar fora d’Ontinyent anant cap a Agullent, a la sala multiusos, però allí tampoc era. Doncs serà en l’Echegaray. Ja de nit, em vaig plantar en Sant Domingo, però res.
Açò de fer actes d’amagat sembla ser una estratègia dels partits polítics per donar la nota o per tindre més ressonància. Fer els actes clandestins, com Carrillo feia les rodes de premsa quan anava amb perruca. Però així, és impossible saber-ho si no tens un bon contacte. Total, que no vaig poder ni saber qui són els del CDL, si de dretes o d’esquerres, o de centre, perquè es diuen de centre. Però com de centre, al 100%, o un 5%, o un 95% cap a un costat. Perquè el CDS se’n va anar a terra perquè es va escorar una mica cap a la dreta gràcies a Agustín Rodríguez Sahagun que tenia morbo de poder, i aquestes coses que semblen trivials, importen. No sé, volia avisar-los d’això. I pitjor del tot, que no vaig poder fer-li una pregunta al líder del PSOE, encara que pense, què li haguera preguntat jo a Jorge Rodríguez. Tindre que preparar-me una pregunta per si de cas hi ha una altra vegada. Com ho fan tot de sobte i d’amagat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada